tiistai 3. tammikuuta 2012

long time no see

Noniiiiiiiiiiiin tuun nyt vähän infoo :) Ku multa on kyselty enkö enää postaa tai miksi en postaa, ni teen nyt tämmösen pienen infopaketin taas tähän. Eli siis olisin kovasti halunnu yhen kaverin kanssa tehä yhteisen blogin, mutta näillänäkymin sitä ei tuu koska toinen vähän epäröi liikaa tai en mä tiiä miksi sitä nyt sanos mutta niin :) Ja en oo tyytyväinen mun tän hetkiseen kameraan YHTÄÄN, järkkäriähän toivoin mutta sitähän ei sitte tippunu ku sain uggit, joita kyllä rakastan syvästi. Isin järkkäriä oon pari kertaa lainaillu ni voisin parit kuvat joululahjoista pistää :)

Nyt kuitenki mahdollisestiehkätoivottavasti voi olla tulossa järkkärikaupat, ni siiiitähän tää koko homma käynnistyis, mutta kun mikään ei oo varmaa niin en uskalla mitään luvata. Tänään kuitenki törmäsin pariin ihanaan kaveriin jotka kummatkin alko heti tenttaamaan miksi en postaa jnejne ja oon aina aatellu ettei tätä kukaan kuitenkaan lue niin se piristi tosi paljon :D ja anto myös lisäpuhtia ;)

Tuli vähän sekavaa tekstiä ku kaikki on vielä muutenki nii epäselvää mutta toivottavasti pientä selkeyttä saitte edes. Nyt teenki sitte heti toista postausta mun joulusta ja uudesta vuodesta :)

4 kommenttia:

  1. äläpäs nyt sittenkään vielä;) minä ooonki tässä miettiny......

    VastaaPoista
  2. tiiiiaa ala kirjottaa blogii :)

    VastaaPoista
  3. OOOO ILOINEN MINÄ <3 julia on tehnyt combäki :) terveisin tarmou <3

    VastaaPoista
  4. ootko ottanu tän blogin taustan xoxo ritalta?

    VastaaPoista